niedziela, 3 lipca 2016

Candy !! :)

Wielkimi krokami zbliżają się pierwsze urodziny bloga (1 sierpień) :). W związku z tym postanowiłam ogłosić Rozdawajkę :).

Ogólne zasady:

1. Candy organizuje MaBi Soutache.
2. Zapisy na candy trwają od dnia 03.07.16 do dnia 31.07.16.
3. Losowanie zwycięzcy nastąpi 1.08.16.
4. Zwycięzca zostanie ogłoszony w oddzielnym poście.
5. Pod postem należy umieścić komentarz z opisem wymarzonej biżuterii (forma, kolory, uczulenie na metale, itp.)
6. Nagrodą w candy jest wymarzona biżuteria i paczuszka niespodzianka przygotowana przeze mnie.
7. Biżuteria będzie wykonana techniką haftu sutaszowego lub beadingu w zależności od upodobań wylosowanej osoby.
8. W przypadku, gdy wylosowana osoba okaże się osobą mi bliską (rodzina, przyjaciele) wylosuję również drugą osobę dla której wykonam biżuterię.
9. Jeżeli wylosowana osoba nie zgłosi się po odbiór nagrody w przeciągu 7 dni, nastąpi ponowne losowanie.
10. Wysyłka nagrody nastąpi poprzez firmę kurierską lub pocztą w zależności od wyboru wylosowanej osoby :)

Życzę wszystkim powodzenia !! :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Biorę udział i chetnie przygarnę cos pięknego z seledynem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj skusiłaś mnie :)
    Marzy mi się jakiś sutaszowy komplet wesoły, kolorowy, taki letni bardzo :) Kolczyki mogą być długie ale do tego jeszcze 2 wkrętki małe bo mam w jednym uchu 3 dziurki :) Do tego bransoletka ale bez tych metalowych końcówek, bo mam na nie uczulenie niestety :/ i tak samo na bigle.
    A może jakaś opaska do tego? Uwielbiam opaski.
    Ale zaszalałam :)
    A jakiś banerek będzie?
    Gratuluję nadchodzącego roczku :) Życzę kolejnych wielu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję urodzin :) Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy, a co do wyboru to może kolczyki w neutralnych kolorkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się zapisuję. Brakuje mi czegoś w seledynie z szafirem, np kolczyki. Życzę wielu kolejnych rocznic. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń