niedziela, 26 czerwca 2016

Łezki turkusowo-brązowe i planowane urodziny :)

W związku z wyjątkowo wysokimi temperaturami, które raczą nas ostatnio nie mam siły i ochoty na nic... Oprócz koralikowania :D. Pomimo tego, że igła mi się ślizga postanowiłam wykoralikować kolczyki w kolorach, które kojarzą mi się z Chorwacją, gdzie ruszyliśmy w podróż poślubną. Turkusowa woda i wyłaniające się skały... :) Ech... Chciałabym tam kiedyś wrócić :)




 A tymczasem mam pytanie do Was:

1 sierpnia mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny :) w związku z tym mam pomysł na rozdawajkę z tej okazji. Planuję, aby rozdawajka była ogólna - czyli żeby każdy mógł wziąć w niej udział. Jako nagrody przewiduję wykonanie biżuterii w wybranym kolorze oraz pakiet przydasiów (jeżeli osoba wylosowana również jest rękodzielnikiem) lub paczkę niespodziankę :)

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam gorąco ;)



3 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki, a kolorki super :) Jestem za rozdawajką jak najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) w takim razie w najbliższym czasie rozpiszę rozdawajkę :)

      Usuń
  2. Jestem na tak :P a nawet już się zapisałam :)
    Oj mi się marzy Chorwacja :) może w tym roku wreszcie się uda :)
    Kolczyki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń