poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pamiątka Ślubu - haft krzyżykowy

Przedstawiam Wam moją kolejną dumę - Pamiątkę ślubu :) . Zestaw do wyszywania chwilowo nie był dostępny, ale sklep Coricamo sprowadził go dla mnie :).
Ta pamiątka pokazała mi, że jak chcę to potrafię, że 4 godziny snu wystarczą do normalnej pracy i że najpiękniejsza jest reakcja osoby, która poprosiła o wyszycie pamiątki lub została nią obdarowana :)

Oto poszczególne etapy pracy :)




Ostatnie zdjęcie przedstawia haft świeżo odebrany od szklarza, który również się spisał :) oprawił haft w 24h ;)

Krzyżyki wciągnęły mnie tak mocno, że wybrałam już kolejne wzory do wyszycia :) W najbliższym czasie postaram się wyszyć 3 słodkie króliczki na podstawie wzorów z angielskich gazet oraz haft ze wzorem słoneczników :). Powoli zastanawiam się nad wzorami Haed - te wzory mają kilkadziesiąt stron, obrazy są duże i bardzo kolorowe - ale przy tym cudowne :)


2 komentarze:

  1. U la la to podziwiam i talent i cierpliwość i ogrom włożonej pracy :) Pamiątka wykonana haftek krzyżykowym jest piękna, oryginalna i niepowtarzalna :) Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne prace w tej technice :)

    OdpowiedzUsuń