poniedziałek, 11 lipca 2016

Biżuteria dla mojego Mężczyzny :)

Po skończeniu kolczyków Green nie miałam pomysłu na nową biżuterię. Aż do momentu, gdy w oczy rzuciło mi się nowe wyzwanie Szuflady :)
Tym razem wyzwanie przygotowała Agnieszka Jędrzejczak z bloga AJ Biżuteria. Wymyśliła bardzo fajny temat "Dla Twardziela"

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/07/lipcowe-wyzwanie-goscinnej-projektantki.html

No tak, moją biżuterię ma już moja Siostra, Mama, Babcia i Teściowa. A mój Małżonek nie dostał ode mnie nic biżuteryjnego. Wbrew pozorom biżuteria męska jest coraz bardziej popularna, ale trzeba dobrze dobierać materiały, aby ozdoby nie były zbyt strojne.

Ja postanowiłam zrobić męską bransoletkę, specjalnie dla mojego Twardziela :) z uwagi na to, że mój Małżonek jest bardzo szczupły i posiada delikatne ręce postanowiłam wykorzystać szare rzemyki i koraliki Toho oraz Preciosa. Spięłam wszystko miedzianym zapięciem :)

Oto co z tego wyszło :)




I jeszcze prezentacja na cudownej ręce mojego Męża :)




Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz