sobota, 23 lipca 2016

Wisior Korallowy :)

Pod koniec czerwca miało miejsce kolejne spotkanie Sutaszystek :) Tym razem spotkanie odbyło się w ramach grupy facebook'owej "Sutaszowa Warszawa". Więcej o spotkaniu możecie poczytać na blogu Royal Stone (tutaj) oraz Korallo (tutaj), którzy ogromnie wsparli spotkanie :).
Mnie niestety nie udało się dotrzeć na spotkanie z uwagi na obowiązki studenckie. Ale następnego spotkania nie odpuszczę ;).
Dziewczyny z grupy postanowiły urządzić konkurs polegający na stworzeniu biżuterii z materiałów otrzymanych od Korallo. Dzięki ich uprzejmości ja również otrzymałam paczuszkę ze skarbami :).
Były to m.in chwosty, sznurek sutasz, agat bursztynowy zwany smoczym jajem ;) oraz drobne koraliki, kryształ rivoli i taśma cyrkoniowa.

Zaraz po ogłoszeniu konkursu postanowiłam uszyć wisior ( z uwagi na to, że kamień i kryształ były po 1 sztuce).

Sami oceńcie czy dokonałam dobrego wyboru ;)








Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz