poniedziałek, 14 marca 2016

Szufladowo - Deszczowa Piosenka :)

Za każdym razem, gdy Szuflada organizowała wyzwanie to ja nie miałam weny, pomysłu, materiałów, czasu żeby stworzyć coś specjalnie na wyzwanie. Zmieniło się to, gdy zobaczyłam wyzwanie zatytułowane "Deszczowa piosenka". Ostatnia, deszczowa aura dodatkowo zmotywowała mnie do stworzenia czegoś nowego.

Postanowiłam stworzyć komplet składający się z zawieszki i kolczyków. Wykorzystałam ceramiczne kaboszony w kształcie łezek (nabytych ostatnio w Kadoro) oraz koraliki Toho :) Tym razem zero filcu, nauczyłam się (w końcu :D ) koralikować dwustronnie :)
 

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-3-deszczowa-piosenka.html






A już niedługo będę mogła pochwalić się pracą uszytą na konkurs Kalendarz Royal Stone :) , będzie sutasz, będą koraliki :) Niedługo się przekonacie :)

pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i elegancki komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, te kaboszony mają śliczny kolor. Witam w Wyzwaniu Szuflady:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet :) Śliczne są te kaboszony i wysokie :* i bardzo ładnie obszyte. Też mam jeden taki ale jeszcze czeka na swoją kolej :*

    OdpowiedzUsuń