piątek, 18 marca 2016

Kalendarz Royal Stone - Inspiracja : Podwodny Świat

Pierwszy raz w tym roku postanowiłam wziąć udział w konkursie kalendarzowym organizowanym przez Royal Stone. Inspiracją dzięki której stworzyłam biżuterię był "Podwodny Świat". Temat tak mnie zauroczył, że niemal natychmiast zaczęłam robić projekt i wybierać materiały. Ale jak to bywa ze mną, końcowy efekt jest nieco inny niż założyłam na początku :)

W pracy znalazły się takie materiały jak: sznurki sutasz Pega, labradoryty, kaboszony szklane, taśma cyrkoniowa, koraliki Toho, koraliki Preciosa Pip, filc (od spodu).








Jak widzicie praca na którą się porwałam jest naszyjnikiem :) Obecnie wisi na dumnej Babcinej szyi :). Postanowiłam zrobić zapięcie z boku, żeby moja Babcia miała do niego łatwy dostęp, za co zostałam wytulona najmocniej na świecie :)

Zapraszam również do obejrzenia całego konkursowego albumu :) Bo jest na co popatrzeć :)  TUTAJ

1 komentarz: