wtorek, 12 stycznia 2016

Turkus i złoto - Wisior

Ostatnio mam fazę na robienie wisiorów, ten dzisiejszy powstał na pierwsze w tym roku Monochromatyczne w facebook'owej grupie :). Tym razem będziemy musiały wykorzystywać materiał podany przez organizatorów :)

W tym miesiącu w roli głównej występuje metal, więc przeglądając moje przydasie wybierałam te, które mają w sobie ten materiał :). Od razu w oko wpadł mi pozłacany, metalowy element z niebieskim środkiem. Wiedziałam, że powstanie z niego wisior :), mam jeszcze taki sam element tylko mniejszy, nie wykluczam, że powstanie bransoletka do kompletu :).

Użyte materiały to m.in sutasz Pega wiskoza, sutasz Pega metalizowany, szklane perełki, koraliki Preciosa, koraliki Toho, szklana łezka. Krawatka już tradycyjnie zrobiona własnoręcznie z koralików :)




Pozdrawiam :)

Ps. Być może zdziwi Was białe tło :) ale ostatnio dostałam namiot bezcieniowy i muszę trochę potrenować zdjęcia na białym tle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz