poniedziałek, 12 października 2015

Koralikowa gwiazda

Witajcie :)

Tym razem powracam z koralikami. Na facebook'u powstało wydarzenie nazwane jako Szkółka koralikowa. Nie ukrywam, że zaciekawiło mnie to :) I kolejny raz okazało się, że moja ciekawość prowadzi mnie w dobrą stronę :) Tutorial z którego postanowiłam skorzystać był po czesku, więc moja reakcja wyglądała mniej więcej tak:  O_O  . No nic, pomyślałam, że co mnie nie zabije to mnie wzmocni ;). Wzięłam więc do ręki igłę, matę do koralikowania i koraliki Toho w rozmiarze 11 i 15.

Metodą prób i błędów powstała pierwsza część koralikowej gwiazdki:



Drugą część uszyłam wczoraj, gdy wróciliśmy z meczu Męża. Udało mi się również zszyć obie części :)


Zapewne zrobię z tej gwiazdy zawieszkę lub brelok :)

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz