czwartek, 15 września 2016

Powrót z wymiankowymi kolczykami...

Kochani,
Bardzo przepraszam Was za moją nieobecność na blogu, a zwłaszcza chciałam przeprosić osoby, które wygrały biżuterię w moim candy. Biżuteria doleci do Was do połowy przyszłego tygodnia.

Moja nieobecność na blogu była spowodowana kilkoma czynnikami: urlop, wyjazd integracyjny z pracy i .... niedawna utrata mojego Maleństwa w 8 tygodniu ciąży... Dziś mija dokładnie tydzień od tego momentu, troszkę już mi lepiej, dzięki sutaszowi udaje mi się wyrwać chociaż chwilę zapomnienia o tym co się stało.

Jeszcze przed tym wszystkim uszyłam kolczyki na wymiankę zorganizowaną przez grupę na facebook'u.

Wykorzystałam sutasz acetat w kolorze czarnym oraz turkusowym, łezki turkusu, koraliki Toho.
Od spodu kolczyki są podklejone czarnym filcem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz